Synesis- współpraca

A więc chciałam Was poinformować, ze nawiązałam nową współpracę :) Będę testować Eco żel do mycia ciała z Synesis. Synesis jest to polka marka, powstała w 2006 r. Kosmetyki Synesis są produkowane  z wielu aktywnych surowców, w warunkach farmakologicznych. Więcej możecie poczytać na ich stronie tutaj lub klikając na poniższe logo :) 
Gdy dostałam paczuszkę, a było to zaledwie godzinkę temu, byłam mile zaskoczona, gdyż otwierając moim oczom ukazał się pięknie zapakowany żel, ale aż szkoda mi było psuć tego opakowania ;< Zresztą zobaczcie sami :) ( zdjęcia powiększą się po kliknięciu na nie )



Bardzo szkoda mi było otwierać tych paczuszek, ale gdy już to zrobiłam, oto co znalazłam zawinięte w papierowej torebeczce :)


- Do przetestowania dostałam Eco żel do mycia ciała :) Firma zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, samą dbałością o każdy szczegół, mam nadzieję, że opinia ta utrzyma się po przetestowaniu tego żelu. Już niedługo napisze na jego temat więcej :) Wam polecam zajrzeć na ich stronkę, gdzie możecie się dowiedzieć więcej na temat ich kosmetyków :) A dla osób mieszkających w stolicy polecam- butik Synesis na warszawskim Mokotowie - ul. Wiktorska 65 (65 metrów od stacji metra Racławicka). Zatem czekajcie na bliższe recenzje :)

35 comments

  1. ps. Również zagłosowałam. Życzę powodzenia! :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję i czekam na recenzję! Ja dostałam od nich równie pięknie zapakowaną glinkę marokańską i jestem zachwycona, już mi się kończy.. :(.

    ReplyDelete
  3. również czekam na Twoją recenzję. świetnie, że współpracujesz z takimi producentami :)

    ______

    zgodzę się z Tobą.
    wieczory z przyjaciółkami są bezcenne. ja sama mogłabym ich nigdy nie opuszczać ^^

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  4. Cieszę się, że Ci się podoba :) i gratuluję wspólpracy! Czekam na recenzję.

    ReplyDelete
  5. robi wrażenie! :)

    zapraszam do mnie ;)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Całkiem ładnie to zapakowali.
    Może spróbuję jakiegoś produktu.

    Zapraszam do siebie.

    Fajny blog :)

    ReplyDelete
  7. dziękuję bardzo! :)
    miłego testowania ;)

    ReplyDelete
  8. widać, że firma się stara i dba o szczegóły.. wiadomo..pierwsze wrażenie też jest ważne :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Czekam na recenzję:)
    Zapraszam i obserwuje!

    ReplyDelete
  10. och, też nie cierpię otwierać tych wszystkich pięknych opakowań! Są takie urocze :)
    btw. zagłosowałam na Ciebie w tym konkursie :) pozdrawiam ciepło i wpadnij czasem na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  11. haha, taka mokra jak na 2 zdjęciu to dawno nie byłam ! :D Nie ma sprawy za ten głos :) Jak bd jeszcze czegoś potrzebowała to mów, znaczy pisz :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluje ;*.
    Rzeczywiście fajnie wygląda ;3.

    ReplyDelete
  13. dziękuję. nie znam tej firmy, dlatego czekam na recenzje. :D

    ReplyDelete
  14. Gratuluje. Fajny blog. Obserwuje i zapraszam do siebie.

    www.kdcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Faktycznie piękne opakowanko ;)

    ReplyDelete
  16. zazdroszczę współpracy:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam synesis jestem w nich zakochana :-)
    Tak ceny jeśli chodzi o Lavere i inne taki produkty niestety są okropne, ale mają dobre działanie ;-)

    ReplyDelete
  18. chciałabym w to uwierzyć. po prostu podświadomość robi swoje. i nie ma tutaj nic nadzwyczajnego. to jest mój pierwszy tak odległy wyjazd z dala od wszystkich ludzi, których kocham...

    ReplyDelete
  19. Ta firma się sama do Ciebie odezwała, czy napisałaś, że chcesz coś przetestować, albo coś w tym stylu?

    ReplyDelete
  20. aha, dziękuję :) sama bym chciała spróbować gdzieś napisać ale chyba nie wiem co i jak :P

    ReplyDelete
  21. w tym problem, że nie wiem co napisać. hej chcecie może mi coś wysłać? :PP

    ReplyDelete
  22. gratulacje :) synesis okazała się być świetną firmą, osobiście testowałam glinkę marokańską i byłam po prostu zachwycona! oczywiście czekam na recenzję jak już przetestujesz swój kosmetyk :>

    ReplyDelete
  23. Nieźle, też właśnie zastanawiam się nad taką współpracą ;) Czekam na recenzję, pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  24. Ja zawsze jak jestem drogerii to psikam się męskimi.. ^^'.

    ReplyDelete
  25. No, widzę, ze starają się o każdy szczegół ;) pięknie. Ty tez się starasz, świetnie piszesz, na temat i ze szczegółami. Dodaję do obserwowanych ;)

    pozdrawiam, chemical-health.blogspot.com

    ReplyDelete