Błyszczyk Lip Gloss & Shine i próbki perfum

Jeej, ale dawno nie było tutaj normalnej notki...bardzo Was za to przepraszam, ale szkoła zaliczanie i miałam masę rzeczy na głowie :) A w niedzielę miałam jechać na zakupy do Krakowa, ale jednak jadę za 2 tyg :) A tak to byłam na zakupach z koleżanką i nabyłam parę lakierów, ale o tym mowa już niedługo ;p A dziś recenzja produktów, które dostałam od  firmy Close2You. A mianowicie, jest to błyszczyk i dokładnie 7 próbek perfum :) Zacznę od błyszczyka :)


Błyszczyk prezentuje się tak, jak powyżej, na początku nie byłam przekonana, obawiałam się, ze jest dla mnie za ciemny, ale nic bardziej mylnego! Jest wręcz doskonały <3   

O błyszczyku: 
Błyszczyk Lip Gloss and Shine nada Twoim ustom olśniewający kolor i połysk. 
Błyszczyk  ma lekką konsystencję, zawiera witaminę E, która nawilża, chroni przed promieniami UV i wygładza. Unikalna struktura przedłuża jego trwałość na ustach. Użycie ekstraktu z papryki daje odczucie delikatnego mrowienia, pobudza krążenie i natychmiast uwypukla owal ust. 

Moja opinia:   
Mogę się dokładnie podpisać pod tym wszystkim powyżej. Jak do tej pory jest to najlepszy błyszczyk jaki kiedykolwiek miałam! Pierwszą jego zaletą jest solidne opakowanie i taki proste bez zbędnych rysuneczków :) Gdy go odkręcam od razu czuję piękny zapach, aż chciałoby się zjeść ten błyszczyk. Świetnie nakłada się na usta, nie jest tak jak w niektórych błyszczykach, że na aplikatorze jest go tyle, że aż się rozlewa na ustach. tego błyszczyku jest tyle ile potrzeba. Kolejnym plusem jest uczucie zimna, które towarzyszy nałożeniu i takie miłe mrowienie, uwielbiam ten chłód :) Na ustach utrzymuje się się dość długo, po prostu ideał :) A tak wygląda na ustach : 
- Bez błyszczyku.

- Po nałożeniu.

Zalety:   
- zapach 
-świetnie się nakłada 
-długo się utrzymuje 
-Uczucie chłodu i mrowienie  
-ładny połysk 

Wady: 
-brak. 

Informacje: 
-Cena: 11,99 zł 
-Pojemność: 3,7 ml 
-Kupiłam?- Dostałam do testów. 
- Czy kupiłabym?: Zdecydowanie tak!  
-Ocena: 10/10 

A teraz parę słów o próbkach perfum. Więc tak, zapachy są naprawdę śliczne, lecz gdybym miała wybierać to zdecydowanie moim faworytem jest zapach LUNA :) Mojej mamie także bardzo przypadły do gustu i nawet zastanawia się nad kupnem :) Przy okazji ja na tym skorzystam hihi :) Zapachy nie są mdłe, ale wręcz przeciwnie są orzeźwiające i po prostu śliczne :) Także może już wkrótce jeden z tych zapachów trafi do moich rąk :) Przy okazji bardzo dziękuję firmie za możliwość przetestowania i wysłanie testerów :) A u mnie notka, już wkrótce z nowymi recenzjami :)


7 comments

  1. O, jesli błyszczyk mrozi- to go kupuję hihi :) jedno z wazniejszych kryteriów, mnie przekonuje :)
    Zapraszam do siebie i do obserwowania ;)

    ReplyDelete
  2. O błyszczyk ekstra.Masz bardzo fajnego bloga.
    Zapraszam do mnie www.buu-diy-buu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jaki fajny błyszczyk
    obserwujemy ?

    ReplyDelete
  4. Właśnie większość rzeczy z których dostałam próbki chciałabym mieć, ale ceny są okropne :< miałam ten błyszczyk do recenzji, ale inny kolorek świetny jest ;-)

    ReplyDelete
  5. Fajny efekt tego błyszczyka :)

    zapraszam do mnie ,nowa notka :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. gdybym lubila blyszczyki na pewno bym przetestowala ;D
    a propo Plotkary...warto przeczytac? Wciaga czy czyta sie zeby skonczyc? ;))

    ReplyDelete
  7. Cudowny błyszczyk ;D Sama go mam ;D

    ReplyDelete