Mieszkanie moich kosmetyków :)

A więc, zostałam otagowana przez F000U- jej blog. Zabawa ta polega na tym, że mamy pokazywać mieszkania swoich kosmetyków. Pomysł mi się bardzo podoba, choć moje kosmetyki mają tylko jedno miejsce i nie są uporządkowane tak jak to ma miejsce u F000U :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo mam tylko jedno zdjęcie, ale nie jest na nim wszystko widoczne, więc parę rzeczy powyjmowałam z koszyczków i zrobiłam im osobne zdjęcie :) 


Zasady: 
Zasady Taga "Jak mieszkają Twoje kosmetyki?":

Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki (ja w niej trzymam niektóre kremy ;-)
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką. 

- Tak wygląda mniej więcej całość :) Więc to jest mieszkanie moich kosmetyków, ale z tego względu, że niektóre rzeczy mam w koszyczkach to wyjęłam je ( nie wszystkie) i zrobiłam osobne zdjęcia :) 

- Tutaj macie takie pierdółki jak błyszczyki, tusze i parę cieni :) 


I to by było na tyle :) Przepraszam was, ze tylko tyle, ale jak widzicie u mnie wszystko jest w jednej szafce, więc to jest to mieszkanie :) 


Ja taguję: 

Kolejność jest przypadkowa :)

11 comments

  1. dziękuję za nominację, niedługo postaram się zrobić taki wpis ;)

    ReplyDelete
  2. fajnie ;)
    widzę , że w paru kosmetykach już dotknęłaś dna - muszą być jednymi z ulubionych ;D

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Ciekawe zbiory! :)
    I dziękuuję ;*.

    ReplyDelete
  4. Kochana przecież masz ładny porządek :-)
    Tak w naturze jest na 100% bynajmniej ja miałam kupic w Naturze, ale że tam nie robiłam większych zakupów pojechałam do Superpharmu :)

    ReplyDelete
  5. Dzięki za otagowanie :) Właśnie wrzuciłam fotki mojego bałaganu ;)

    ReplyDelete
  6. Przynajmniej masz wszystko w jednym miejscu i nie musisz biegać z łazienki do pokoju, ani grzebać po szufladach. :) Bardzo funkcjonalnie. :)
    Pozwolisz, że poobserwuję. :*
    www.sonnaille.blogspot.com będzie mi miło jeśli wpadniesz. :)

    ReplyDelete
  7. zapraszam do konkursu organizowanego u mnie na blogu :) do wygrania para butów w kolorze nude :D

    ReplyDelete
  8. Pokaźny zbiór kosmetyków :) I wcale nie ma aż takiego bałaganu :P

    ReplyDelete
  9. No no, bardzo przejrzyście ;) Spodobały mi się te koszyczki :p

    ReplyDelete