Przedwyjazdowy haul

Już mamy oficjalne wakacje <3 zakończenie było udane, a mi szczególnie podobała się część 'artystyczna' haha;d Chłopaki z naszej szkoły mają genialne pomysły :) I za to kocham tą szkołę :) Choć ja się cieszę z wakacji  tylko trochę, chyba wolałabym chodzić do szkoły, nawet na te Dni Sportu, żeby było tak codziennie, ale to już inna sprawa :) Dziś z naszej szkoły pojechali do Hiszpanii, a za niecałe 2 tyg. jadę do Grecji <3 Z tego właśnie powodu byłam ostatnio na zakupach dlatego dziś taka nietypowa notka z moimi zakupami :) Chciałam zrobić coś dla odmiany ;d A oto co zakupiłam:

 1. Rzymianki- które możecie zobaczyć na zdjęciu na początku notki; cena: 139 zł 
2. Skórzana torba- taką którą poszukiwałam od dawna, ale w końcu na nią trafiłam :) cena: 100 zł 
3. Sukienka w kwiatki, Reporter- cena: 99,99 zł 

4. Spódniczka w kwiatki, cena: 21 zł 

5. Bluzka na ramiączkach, House, cena: 19,90 zł 

6. Bluzka na ramiączkach (szara), House, cena: 19,90 zł 

7. T-shirt (żółty), Reporter, cena: 39,99zł

8. Krótkie spodenki, Reporter, cena: 59,90zł

- Kupiłam także zegarek w panterkę, ale niestety nie wyszły mi z nim zdjęcia, więc wstawię go następnym razem :) Jeszcze mi zostało parę rzeczy do kupienia przed wyjazdem, więc muszę się jeszcze wybrać na zakupy :) Już się nie mogę doczekać, zwłaszcza, że jadą te osoby, które chce poznać ( chodzi tu o 2 chłopaków ) A w niedzielę przyjeżdża moja koleżanka z USA i zapowiada się świetna zabawa :) Ale to nie zmienia faktu, że chciałabym chodzić do szkoły, wiem dziwna jestem...

28 comments

  1. Super! Wszystko mi się podoba:)

    ReplyDelete
  2. Wakacje! Życzę udanego wypoczynku, fajne te rzeczy ;) Dziękuję za komentarze i przepraszam, że tak długo nie wchodziłam na tego bloga. Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  3. Spore zakupy! ;) Chciałabym mieć do dyspozycji taką forsę na zakupy ;D Miłych wakacji ;)

    ReplyDelete
  4. wszystko bardzo fajne :)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  5. Już na Ciebie zagłosowałam. Powodzenia!. :)

    ReplyDelete
  6. Sukienka w kwiatki oraz szorty to moi faworyci :) ale reszta też może być. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, obserwuję!

    ReplyDelete
  7. Dziękuję ;-) starałam się, by na wakacje był blog jakiś kolorowy :-)
    Świetne zakupy uwielbiam wrócić z zakupów z wielką siatką ;-)

    ReplyDelete
  8. No to widzę zakupki udane :) buziaki ;**

    ReplyDelete
  9. jak zakupy udane to dobrze.
    już oddałam głos na Ciebie. mam nadzieję, że jakoś przymierzę się do Twojej wygranej.
    dziękuję za komentarz.
    pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie ^^

    ReplyDelete
  10. dobrze trafiłaś z ubraniami, świetnie będą pasowały do greckiego klimatu ;)

    Zapraszam do siebie http://unedandizette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. hej ;p
    zagłosowałam na Ciebie za te wszystkie komentarze :) ps. za tą spódniczkę dałabym się zabić ! GENIALNA!

    ReplyDelete
  12. Śliczna sukienka, uwielbiam kwiaty. :)
    Udanego wyjazdu kochana. :*

    ReplyDelete
  13. ładne rzeczy :)
    zapraszam do mnie:
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A.

    ReplyDelete
  14. sukienka w kwiatki jest sliczna :>

    ReplyDelete
  15. sukienka i spódniczka - super :D

    ReplyDelete
  16. Mam identyczną spódniczkę :) Świetny masz styl z tego co tu widzę ;)

    ReplyDelete
  17. sukienka i spodenki są piękne;)
    obserwuje i zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  18. Świetna sukienka z Reportera, torba i rzymianki! :D
    dziękiiii ;*

    ReplyDelete
  19. I oczywiście zagłosowałam na Ciebie na tym blogu! Mam nadzieję, że wygrasz :).

    ReplyDelete
  20. Proszę bardzo, jakbyś jeszcze kiedyś czegoś potrzebowała to pisaj :D.

    ReplyDelete
  21. ładna spódniczka,ale inne ubrania również :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  22. również zagłosowałam na Ciebie :) powodzenia :)

    ReplyDelete