Fitomed, Krem nawilżający tradycyjny

OD PRODUCENTA
Działanie:
  • długotrwale nawilżające (skojarzone działanie wosku ze skorki pomarańczy i kompleksu nawilżającego)
  • wygładzające (hialuronian sodu)
  • łagodzące  (olej rokitnikowy)
Przeznaczenie: do cery mieszanej i tłustej, na dzień i na noc. Krem posiada właściwości matujące.
Polecamy również stosowanie Aromatycznego płynu z Kwiatu Pomarańczy do codziennego nawilżania twarzy.



 OPAKOWANIE 
Krem umieszczony jest w wygodnym małym plastykowym opakowaniu, co sprawia, że w bardzo łatwy sposób możemy go wyciągać i zużyć do końca :)


 WŁAŚCIWOŚCI I EFEKT
 Krem ten działa tak jak pisze producent, przede wszystkim nawilża i zmiękcza co w sumie dla mnie jest tutaj najważniejsze. Moja skóra jest tłusta i ma skłonności do trądziku, ale ten krem nie zapycha więc jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Kolejnym plusem jest cudowny zapach pomarańczy. Nakłada się go z łatwością i dość szybko się wchłania. Ja używam go tylko na noc, ponieważ w dzień preferuje krem matujący. Skóra jest po nim nawilżona oraz miękka, nie zapycha, nie roluje się. Plusem jest także bardzo korzystna cena i wydajność, gdyż służył mi on przez długi czas :) Krem nie pozostawia jakiegoś tłustego filmu więc według mnie spokojnie można używać go pod makijaż. Znacznych minusów nie odnotowałam, jednak małym problemem może być dostępność, gdyż wiele osób nie może go tak łatwo znaleźć :)
 

CENA
Jak na jego jakość cena wydaje się być przystępna, za 50ml zapłacimy 11zł.
GDZIE KUPIĆ?
Polecałabym go szukać w sklepach zielarskich, chociaż łatwiej będzie po prostu zamówić go przez internet ;)

4 comments

  1. Całkiem ciekawy! Ja teraz muszę nawilżać buźkę bo jest sucha od słońca i mnie coś zapchało:(
    Dawno Cię tu nie widziałam!:)

    ReplyDelete
  2. w związku z nadchodzącymi mrozami muszę zakupić dobry krem nawilżający, ostatnio miałam ziaję oliwkową

    ReplyDelete
  3. Ten kremik to coś dla mnie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo chciałabym kupić ten kosmetyk, poszukam go w sklepach zielarskich no i cena przyciąga :) Na razie wierna byłam kosmetykowi Floslek, ale chyba już czas żeby cos zmienić :)

    ReplyDelete