Sprawy organizacyjne

Dziś taki organizacyjny post, ponieważ chciałam Wam pokazać gdzie oprócz blogspota możecie mnie znaleźć :) Już kiedyś założyłam stronę mojego bloga na facebook'u gdzie możecie znaleźć informacje o najnowszych notkach, promocjach, kolekcjach a także wiele innych informacji, dlatego też chciałam Was serdecznie zaprosoć do klikania 'LUBIĘ TO' ( możecie to znaleźć po prawej stronie bloga w pasku bocznym ) wklejam też poniżej screena, który po kliknięciu przenosi Was na facebooka gdzie możecie 'polubić' mojego bloga :) Za wszystkie kliknięcia będę bardzo wdzięczna :)


Po drugie powstało także konto mojego bloga na twitterze, gdzie znajdują się informacje o każdej najnowszej notce, także tam też możecie mnie śledzić ( klikając na tego niebieskiego ptaszka po prawej stronie bloga ) lub klikając na poniższy obrazek, który Was tam przeniesie :) Oczywiście każdego kto mnie śledzi, ja także śledzę :)

Kolejną stroną gdzie możecie mnie znaleźć jest youtube, gdzie ostatnio założyłam konto i już można oglądać pierwszy filmik promujący mojego bloga :) Już na wiosnę planuję nagrywać filmiki, także będę bardzo wdzięczna za pozostawienie w komentarzach co chciałybyście zobaczyć w takich filmikach, a ja postaram się spełnić wszystkie Wasze prośby :) Zapraszam do subskrybowania i komentowania :) 


Będę wdzięczna wszystkim za śledzenie mnie na tych stronach :) Będzie mi także bardzo miło za każdą reklamę dotycząca mojego bloga, ponieważ gdy liczba obserwatorów osiągnie 200 mam w planach zorganizowanie rozdania :) Z góry wszystkim dziękuję, trzymajcie się, buziaki :) A na koniec macie filmik, który wczoraj zrobiłam ( wybaczcie, ale dopiero uczę się obsługiwać sony vagasa )


3 comments

  1. "Lubię to" i śledzę Cię już od jakiegoś czasu, ale filmik bardzo miło się ogląda! :) Podoba mi się. Ja bym chciała zobaczyć w pierwszym oficjalnym filmiku jak się malujesz na co dzień.. Albo ewentualnie coś takiego naturalnego- makijaż naturalny z użyciem cieni beżowo-brązowych:).

    ReplyDelete
  2. Zostałaś otagowana :) Zapraszam http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    ReplyDelete