Nabytki kosmetyczne- początek

Witam was po długiej przerwie od normalnych notek, bo jak zauważyliście to pojawiały się tylko takie krótki z racji tego, że tworzyłam poziome menu :) I udało mi się ;p A na dłuższą notkę po prostu nie miałam czasu, szkoła i te sprawy ;/ No ale w końcu piątek i udało mi się zebrać, bo dziś tak wgl ciężko pracowałam aby zarobić trochę kasy na kosmetyki, które muszę zakupić i jakiś ciuszek może ;) A w szkole ogólnie jest spoko, tylko z paru przedmiotów muszę się podciągnąć i popoprawiać i mam nadzieję, ze będzie dobrze :) A tak wgl to dzisiejsza notka to zapowiedź kolejnych, czyli będą recenzje :) Ostatnio zakupiłam parę rzeczy i już wkrótce będę mogła napisać Wam o nich parę słów;p Wszystko co zakupiłam widnieje na zdjęciu na początku notki :) A teraz Wam pokaże każda rzecz z osobna :

Pierwsze to lakiery 2 z firmy Rimmel ( czerwony i brąz) i jeden z My Secret( taki jaśniejszy). Jak wyglądają na pazurkach i dokładniejsze informacje już wkrótce :) 

To zakupiła mi mama, krem tłusty do cery wrażliwej, prawie dla każdego wieku :) Firma AA:) Jeśli jesteście ciekawi to także o tym napiszę niedługo :) 

Korektor 2 w 1 z Essence, odcień 02 :) Sama jestem bardzo ciekawa jak się spisze, mam nadzieje, ze się nie zawiodę :) Wkrótce więcej informacji. 

Krem do rąk i paznokci ( wosk pszczeli) z firmy Anida. Kupiony w aptece, tylko ze względu na paznokcie, które mi się strasznie łamały,a używam już 3 opakowanie tego kremu, wcześniej miałam inne rodzaje ;d Ale krem jest genialny dla moich paznokci, zdziałał cuda, teraz już mimo iż mam dłuższe paznokcie żaden mi się nawet nie łamie! Już zdążyłam pokochać ten produkt <3 O nim także planuje napisać coś więcej :) 

Peeling z pomarańczą, Joanna. Kupiłam, bo słyszałam o nim same pozytywne opinie, a cenę ma zaskakująco niską, teraz sama się przekonam czy warto było :) Moje przemyślenia na jego temat także się tu pojawią :) 

Odżywka do każdego rodzaju włosów i kremowe mydło pod prysznic pomarańcza z Ziaji :) Jak do tej pory nie zawiodłam się na tej firmie <3 Jeśli chcecie recenzję odżywki to też mogę napisać jeśli ją tylko trochę więcej poużywam :) 

- Piszcie, o którym produkcie chcielibyście poczytać najpierw :) A ja zaczynam testowanie i już niedługo będzie można poczytać tu o tych produktach ;d A niedługo także planuje kolejne zakupy bo muszę nabyć rzeczy konieczne  z mojej listy i może jakiś ciuszek też wpadnie :) I tak wgl to jak się Wam podoba wygląd bloga?;> Proszę o szczere opinie ;p A jak na razie ja na tym kończę i idę coś zjeść :)

12 comments

  1. Bardzo fajny wygląd bloga ;).Świetne kosmetyki. Zapraszam do mnie. Nowa notka ;).

    ReplyDelete
  2. No oki. Może Ty będziesz miała szczęście znaleźć fajny żel. Najbardziej bym chciała przeczytać recenzje o Korektorze i Peeling'u ^^.
    Wystrój fajny ;D. Taki schludny i kolorowy ;3.

    ReplyDelete
  3. Oj tam nie musisz dziękować ;*. Będę cierpliwie czekać na recenzje ;D

    ReplyDelete
  4. lakieryyy <333

    cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja chcę usłyszeć najpierw o odżywkach do włosów !! :)

    ReplyDelete
  6. dziękuje i sie podziele .
    mam taka samą odżywkę do włosów ;p

    ReplyDelete
  7. Wyróżniłam Cię w Sunshine Award. :)

    ReplyDelete
  8. szkoła teraz daje popalić nieźle ;D bardzo lubię kosmetyki z ziaji ;)

    zapraszam http://saraaaaaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. fajny blog:)
    Zapraszam do mnie!:)
    +obserwuję.

    ReplyDelete
  10. Fantastyczne rzeczy, ja chętnie poczytałabym o tych lakierach do paznokci, kremie i tych produktach z Ziaji. Czyli wszystko po kolei ;)

    ReplyDelete